SCENARIU BLITZKRIEG 2019

HQ REBEL HORDE / ARMY ALIANCE:

Este centrul de comandă al fiecărei facțiuni în parte, el găzduiește comandanții și ajutoarele de comandanți.

JOC ZI:

  • Comandantul poate fi eliminat de către spionul facțiunii adverse, contractori și jucătorii facțiunii adverse;
  • Nu sunt disponibile spre a fi capturate obiectele de recuzită;
  • Trebuie apărat în permanență;
  • Din HQ se pot face transporturi de combustibil și armament către sat sau alte dispozitive din teren;
  • În interiorul HQ se angajează doar cu replica secundară single fire;
  • Din interior spre exterior se trage full auto, din exterior spre interior se trage full auto. Este interzis a se angaja pe sub pereții dispozitivului;
  • Este interzisă blocarea HQ-ului, după efectuarea misiunilor (maxim 10 minute);
  • Comunicarea pe stație din interiorul HQ se poate face doar dacă Centrul de Telecomunicații este activ.

JOC NOAPTE:

  • Nu sunt disponibile spre a fi capturate obiecte de recuzită;
  • Comandantul poate fi eliminat de către spionul facțiunii adverse, contractori și jucătorii facțiunii adverse;
  • În interiorul HQ se angajează doar cu replica secundara single fire;
  • Din interior spre exterior se trage full auto, din exterior spre interior se trage full auto. Este interzis a se angaja pe sub pereții dispozitivului;
  • Este interzisă blocarea HQ-ului, după efectuarea misiunilor (maxim 10 minute);
  • Comunicarea pe stație din interiorul HQ se poate face doar dacă Centrul de Telecomunicații este activ.

LIBERLAND (SAT)

JOC ZI:

  • Este centrul de comandă al contractorilor SDF și găzduiește personalul LARP (hacker, reporter, trezorier, preot, entertainer și guvernator);
  • Se pot face transporturi de rachete;
  • Este interzisă folosirea replicilor în interiorul LIBERLAND (doar membrii SDF au voie să folosească replica pistol);
  • La intrarea în LIBERLAND se vor scoate încărcătoarele din replici;
  • Este interzis a se trage din exterior către interior;
  • Este interzis a se trage din interior către exterior;
  • SDF are respawn în LIBERLAND (instant);
  • Se organizează knife fight, shoot drink contest, knife throw, russian roulette, skanderberg, se poate participa la jocuri de blackjack, poker, etc..;
  • Este apărat în permanență de SDF;
  • In interiorul LIBERLAND comandantul SDF poate fi asasinat cu cuțitul;
  • SDF poate folosii replica secundară doar dacă se atentează la integritatea comandantului SDF și doar single fire.

JOC NOAPTE:

  • Se pot face transporturi de combustibil către HQ-uri;
  • Este apărat de către SDF;
  • SDF are respawn instant în LIBERLAND;
  • Este interzis a se trage din exterior către interior;
  • Este interzis a se trage din interior către exterior;
  • Este apărat în permanență de către SDF;
  • În interiorul LIBERLAND comandantul SDF poate fi asasinat cu cuțitul;
  • SDF poate folosii replica secundară doar dacă se atentează la integritatea comandantului SDF și doar single fire.

BUNKER (POWER PLANT) 1,2 și 3

JOC ZI ȘI NOAPTE:

  • Bunker (Power Plant) 2 și 3 – dominație – se punctează din 2 în 2 ore. Facțiunea ce deține controlul va primii punctele doar dacă power plant-ul este activ (în interior trebuie sa se afle redresorul alimentat la rețea) și steagul aparținând facțiunii, roșu sau albastru după caz, este arborat în exteriorul bunkerului;
  • Se poate încarcă în bunkere doar dacă în interiorul lui se afla un ammo box aparținând facțiunii care face dominație;
  • Bunker (Power Plant) 1 – dominație – se punctează la sfârșitul evenimentului în funcție de “contorul” din interior care indică dominația facțiunilor;
  • În interiorul dispozitivului se angajează doar single fire. Din interior spre exterior se trage full auto, din exterior spre interior se trage full auto. Este interzis a se angaja pe sub pereții dispozitivului.

 AMMO DEPOT

JOC ZI ȘI NOAPTE:

  • Este depozitul de armament al facțiunii;
  • Obiectele ce se depozitează în interior sunt Ammo Box-urile și rachetele;
  • Obiectele din interior sunt capturabile de către adversar (rachetele pot fi capturate și transportate doar în lăzile speciale de transport);
  • La fiecare două ore se face un inventar și în funcție de numărul rachetelor / ammo box-uri se adună valoarea lor și se punctează;
  • În interiorul dispozitivului se angajează doar single fire. Din interior spre exterior se trage full auto, din exterior spre interior se trage full auto. Este interzis a se angaja pe sub pereții dispozitivului.

CENTRUL DE TELECOMUNICAȚII

Permite comunicarea prin stație din interiorul HQ-ului.

JOC ZI ȘI NOAPTE:

  1. Este compusă din router și antenă, routerul poate fi capturat. (ATENȚIE routerul trebuie demufat, nu trageți de el);
  2. Dominație, se contorizează din 2 în 2 ore;
  3. Dacă serverul a fost capturat de către inamic stația de telecomunicații nu mai generează punctaj pentru apărători până în momentul în care se instalează un nou server;
  4. Un nou server poate fi instalat de către inginerul din LIBERLAND sau de către tehnicianul contractorilor;
  5. Pe perioada jocului de noapte doar tehnicianul contractorilor poate monta un nou server;
  6. Centru de telecomunicații este considerat activ daca routerul este “conectat” cu cablu la antenă;
  7. Dacă centrul de telecomunicații nu este activ, comunicarea din interiorul HQ prin stație este strict interzisă.

RAMPĂ LANSARE RACHETE

  • Pe hartă se regăsesc doua rampe de lansare;
  • Din RAMPA 1 se poate lansa doar către Bunker (Power Plant) 2 iar din RAMPA 2 se poate lansa doar către Bunker (Power Plant) 3;
  • Doar contractorii pot lansa rachete către Bunker (Power Plant) dacă sunt contractați de către una dintre facțiuni;
  • O facțiune poate solicita SDF-ului sa lanseze o rachetă doar dacă deține servieta cu modulul de lansare;
  • Se lansează rachete doar pe perioada JOC ZI.

ÎNCHISOARE

  • Este poziționată lângă LIBERLAND și este păzită de către contractori (SDF).
  • Dacă un jucător este capturat și închis de contractori este obligat să stea în închisoare timp de 1 ora pentru ca facțiunea lui să câștige diamante. Jucătorului i se vor lua replica secundară și principală, dar i se va permite să păstreze replica cuțit. Dacă prizonierul este eliminat de către facțiunea adversă pe intervalul celor 60 de minute nu mai primește bonificația. Prizonierul poate fi eliminat doar cu replica cuțit (knifekill). Dacă prizonierul are un cuțit asupra lui, acesta se poate apăra.

RESPAWN

  • este locul de unde fiecare jucător reintră în joc după ce a fost declarat “mort” sau a fost în afară zonei de joc și dorește să reintre. în respawn jucătorul stă cu “cârpa mortului” pe el. în momentul părăsirii respawn se taie bandajul de la mana cu foarfeca pusă la dispoziție în respawn și se dă jos “cârpa mortului”. În situația în care nu se taie bandajul de la mană, jucătorul nu mai poate fi înviat de către medic pe terenul de joc.
  • Părăsirea respawnului se face din 20 în 20 minute cum ar fi exemplu : 13:00 fix, 13:20 fix, 13:40 fix, 14:00 fix.
  • Este interzisă angajarea jucătorilor din respawn / trasul din respawn. ESTE INTERZISĂ TESTAREA REPLICILOR ÎN RESPAWN.

 OBIECTE IN-GAME / EXPLICAȚII

RACHETEse negociază achiziția lor cu Army Dealer (în LIBERLAND), se transporta în cutiile speciale în Ammo Depot, acolo unde vor genera puncte din 2 în 2 ore. Ele pot fi capturate de inamic, pot fi returnate în sat la Army Dealer contra cost sau pot fi transportate în Ammo Depot-ul facțiunii proprii unde vor genera puncte.

CUTIILE TRANSPORT RACHETEsunt folosite exclusiv pentru transportul rachetelor. După depozitarea rachetelor în Ammo Depot, cutiile de transport proprii sau capturate se vor duce în HQ.

AMMOBOXse pot procura în urma unor misiuni. Army Dealer este persoana care cunoaște unde sunt localizate acestea. Ele trebuie depozitate în Ammo Depot și vor genera puncta din 2 în 2 ore.

Se poate transporta din Ammo Depot în Bunker (Power Plant) 1, 2 sau 3 și oferă facțiunii dreptul de a reîncărca în interiorul dispozitivului. Este posibila încărcarea în Bunker (Power Plant) – DOAR DACĂ ÎN INTERIOR SE AFLĂ AMMOBOX-UL FACȚIUNII OCUPANTE. Este interzisă încărcarea în exteriorul dispozitivului!

AMMO Boxurile capturate se depozitează în AMMO DEPOT și generează puncte pentru facțiunea ce le deține.

CANISTRE COMBUSTIBILse pot obține în urma efectuării misiunii (Fuel Transport). După efectuarea misiunii ele vor fi predate comandantului sau guvernatorului în funcție de specificul misiunii. Pe perioada transportului acestea pot fi capturate de către inamic. NU POT FI CAPTURATE DIN HQ SAU LIBERLAND.

SERVER STAȚIE TELECOMUNICAȚII – este necesar pentru a permite comunicarea prin stație din interiorul HQ. Poate fi capturat de către inamic. Serverul capturat se va preda în LIBERLAND la inginer, care va bonifica reușita misiunii.

Un nou server poate fi instalat doar de către inginerul din LIBERLAND sau tehnicianul contractorilor.

SERVIETĂ MODUL LANSARE RACHETĂ – în interiorul servietei se află o placă de bază și un cronometru. Pentru ca modulul sa fie activ fiecare facțiune în parte trebuie sa procure de la hacker 3 memorii RAM pe care să le introducă în slotul destinat. Servieta este capturabilă doar pe perioada transportului și se depozitează în HQ (unde nu mai este capturabilă). în cazul în care este capturată de inamic ea se poate răscumpăra doar prin intermediul contractorilor pentru diamante. Dacă una dintre facțiuni are în HQ propriu cele 2 serviete atunci ele devin capturabile și inamicul le poate confisca dacă cucerește HQ-ul.

LARP – PERSONAJE / EXPLICAȚII

COMANDANTeste conducătorul unei facțiuni. Nu poate fi capturat. Face respawn ca oricare alt jucător. De fiecare dată când este eliminat facțiunea lui pierde 50 de diamante.

MEDIC – orice jucător este medic. În mapa pe care o primește jucătorul la înregistrare se vor afla 5 bandaje. De fiecare dată când este lovit, jucătorul strigă HIT și după strigă MEDIC. Oricare dintre colegii de facțiune îi pot acorda primul ajutor prin plasarea unui bandaj. Daca în 5 minute de la HIT (bleeding time) unui jucător nu îi este acordat primul ajutor acesta este considerat mort și se îndreaptă spre RESPAWN. Bandajele de medic sunt transferabile dar nu capturabile. Medicul nu este activ pentru jocul de noapte.

SPION fiecare facțiune are posibilitatea să își desemneze 2 spioni. Spionul poate să folosească dress code-ul inamic pentru a se infiltra. El poate să asasineze orice inamic. După ce și-a îndeplinit misiunea sau a fost capturat acesta își pierde calitatea de SPION pentru tot restul jocului. Este permisă folosirea a maxim 1 spion pe teren.

CONTRACTOR(I) – Pe parcursul jocului pot fi contractați în urma unor negocieri purtate cu comandantul S.D.F. Durata unui contract este de maxim 2 ore, valoarea și misiunea care trebuie îndeplinită se va negocia intre cele două părți.

Dacă SDF semnează contract cu Hoarda Rebela, pe parcursul misiunii vor purta banderole roșii și vor fi inamicii Alianței Armate, dacă semnează contract cu Alianța Armată, pe parcursul misiunii vor purta banderole albastre și vor fi inamicii Hoardei Rebele.

SDF nu poate să accepte contracte de la ambele facțiuni pentru același interval de timp.

SDF poate fi contractat strict pentru îndeplinirea unei misiuni (cucerire power plant, asasinare comandant, capturare server telecomunicații, lansare rachete) în momentul în care misiunea este îndeplinită, chiar dacă nu a expirat perioada de 2 ore, SDF devine neutră și liberă de contract.

SDF nu poate efectua misiuni care sunt destinate Hoardei Rebele sau Alianței Armate.

Când sunt neutrii (fără nici o banderolă pe mană) contractorii nu au voie sa angajeze, iar dacă sunt angajați de către una dintre cele 2 facțiuni, comandantul SDF poate lua decizia să lupte împotriva facțiunii care a deschis focul asupra lor, timp de maxim 60 minute.

Beneficiile care pot fi obținute de la contractori în urma negocierilor: lansare rachete, asasinare comandanți, transport combustibil, transport ammobox, etc.

HACKER – LARP LIBERLAND oferă misiuni pentru ambele facțiuni, montează routere de telecomunicații. Poate fi capturat în cazul în care se afla într-o misiune. Răscumpărarea se va face de către GUVERNATOR în LIBERLAND. Negociază cu comandanții anumite informații.

GUVERNATOR – LARP LIBERLAND conducătorul satului LIBERLAND, oferă misiuni, negociază răscumpărări în cazul în care unul dintre săteni este răpit, negociază cu comandanții. Nu poate fi capturat.

TREZORIER – LARP LIBERLAND bonifică reușita misiunilor luate din LIBERLAND, negociază cu comandanții anumite informații.

PREOT – LARP LIBERLANDîn biserică în urma unei confesiuni / spovedanie preotul poate îndepărta de la mana jucătorului “bandajul” (brățara albă pe care jucătorul o primește de la medic când acesta este rănit). Comandanții pot negocia un contract de sponsorizare cu preotul iar în urma acestei înțelegeri facțiunea poate beneficia de respawn instant (cu “binecuvântarea preotului”). Pot face respawn 10 jucători / ora pe parcursul a 2 ore (2 ore fiind perioada contractuală). Rolul preotului cât și contractele sunt valabile pentru jocul de zi cât și pentru jocul de noapte. Pe parcursul jocului comandantul poate negocia mai multe contracte cu preotul. Preotul va accepta un singur contract pe intervalul a 2 ore beneficiar fiind o singură facțiune în acel interval. Criteriul de acordare a contractului este “primul venit primul servit” sau “cine oferă mai mult”.

ENTERTAINER LARP LIBERLAND – nu are impact asupra evoluției jocului. Organizează diferite concursuri în LIBERLAND.

REPORTER – LARP LIBERLANDia interviuri, face poze, scrie articole, etc. Negociază cu comandanții anumite informații. Nu poate fi capturat.

AGENT LUPTELARP LIBERLAND – organizează Knife Fight.

Scroll to Top